AV algemeen

Service & Support

Maximale betrouwbaarheid en zekerheid

Voor het samenstellen van jullie audiovisuele inrichting maken onze audiovisuele professionals uitsluitend gebruik van A-merk oplossingen. Iedere audiovisuele inrichting wordt zorgvuldig uitgewerkt en op hoog kwaliteitsniveau door ons samengesteld.

Toch kan een technisch product op den duur defect gaan of niet goed meer functioneren. Voor een optimale betrouwbaarheid en zekerheid bieden we jou en je collega's een uitgebreide serviceverlening aan. Er staat een professionele Service & Support afdeling voor je klaar bij storingen en onderhoud.

Je mag voor service en support op de door Wuestman geïnstalleerde techniek uiteraard altijd contact met ons opnemen. Heb je vragen over:

  • Storingen aan je installatie
  • Reparatie van apparatuur
  • Vervanging van apparatuur
  • Preventief onderhoud

Neem dan contact op met onze service afdeling. Dat kan via de mail via service@wuestman.nl of telefonisch tijdens kantoortijd via 0341-462086.

Alle geleverde support wordt op basis van nacalculatie uitgevoerd.

Naast onze normale service kan je bij Wuestman terecht voor een Premium Serviceovereenkomst. Deze zijn er op verschillende niveaus. We kijken graag samen naar wat er past bij je audiovisuele installatie.

Met een Premium Serviceovereenkomst zijn in de meeste gevallen de supporturen inclusief, zo zijn er achteraf geen verrassingen wat betreft je kosten. Daarnaast mag je bij een service overeenkomst rekenen op:

  • Support buiten kantoortijden
  • Prioriteit op de oplossing van je storing
  • Gepland preventief onderhoud
  • Vervangende apparatuur bij een storing

Beschikbaarheid van bovenstaande is afhankelijk van het gekozen serviceniveau in de overeenkomst. Vraag ons naar de voorwaarden.

Bij spoed kan buiten kantoortijd telefonisch contact opgenomen worden via 0341-462085.

*Je krijgt dan contact met de dienstdoende storingsmonteur.