Creëer een hybride werkomgeving die het werkgeluk van jouw medewerkers verhoogt
Als werkgever sta je voor de uitdaging om hybride werken zo in te vullen dat je werknemers zich goed voelen in hun werk, de binding met de organisatie in tact blijft én de productiviteit optimaal is. Maar hoe zorg je daar nu eigenlijk voor? Met het 'Happy back to office' concept helpen we je daar graag bij! Door specifieke behoeften van medewerkers in kaart te brengen, geven we je waardevolle input om de ultieme hybride werkomgeving samen te kunnen stellen.
Doe de Happy Office ScanWat zijn de behoeften van jouw medewerkers voor hybride werken?
Hybride werken; het gedeeltelijk thuis en op kantoor werken, is sinds corona voor velen het nieuwe normaal geworden. Maar hoe organiseer je hybride werken zo dat zowel de organisatie als de medewerkers er gelukkiger van worden?
- Wat is de juiste balans tussen werken op kantoor, thuis en elders?
- Op welke wijze kunnen medewerkers het beste online (samen)werken?
- Hoe spelen we optimaal in op de sociaal-communicatieve behoeften van medewerkers?
- Hoe waarborg ik de binding tussen organisatie en medewerker?
- Welke behoeften hebben onze medewerkes t.a.v. de fysieke werkomgeving?
“Hybride werken is het nieuwe normaal; de kunst is om de aanpak af te stemmen op de behoeften van mensen die bij je werken”
Henk-Peter, Performance Happiness
Het effect van een hybride werkomgeving in balans
- Meer werkgeluk
- Hogere productiviteit
- Minder ziekteverzuim
- Vrolijke en gemotiveerde medewerkers
- Bewuster werken met meer resultaat
“Naast faciliteiten is de afstemming op sociaal-communicatieve behoeften doorslaggevend bij hybride werken”
Stéphan, Wuestman
De Happy Office Scan geeft je waardevolle inzichten
De ultieme hybride werkomgeving zorgt voor meer werkgeluk, en werkgeluk staat altijd in relatie tot betere resultaten. Het is daarom van groot belang de behoeften van jullie medewerkers centraal te stellen.
Speciaal hiervoor heeft Wuestman de Happy Office Scan ontworpen. Met deze scan kun jij de optimale invulling geven aan het hybride werken. Wij begrijpen welke factoren doorslaggevend zijn, welke opties er zijn en welke keuzes er gemaakt moeten worden.
Op basis van 9 factoren wordt een inventarisatie onder medewerkers gedaan. Je krijgt inzicht in de sociaal-communicatieve behoeften en de behoeften t.a.v. de fysieke werkomgeving om jullie ideale hybride werkomgeving samen te stellen.
Happy Office Scan aanvragen