• kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • kantoorinrichting-bij-wolter-koops-logistiek
  • Meer informatie
    U vraagt het hier aan
    CAPTCHA
  • Brochure
    U vraagt het hier aan
    Kies uw segment
    CAPTCHA

Kantoorinrichting bij Wolter Koops

Nieuwbouw en nieuwe kantoorinrichting voor Wolter Koops, een nieuwe toekomst

Wolter Koops is een familiebedrijf dat sinds 1961 actief is in wegtransport. Kleinschalig begonnen maar in de loop van de jaren uitgegroeid tot een modern internationaal logistieke dienstverlener. Zowel in Duitsland als in Nederland zijn er crossdocking- en warehousefaciliteiten. Het onderhoud aan de de vloot wordt geheel in eigen beheer uitgevoerd.

In Zeewolde is een geheel nieuw logistiek centrum gebouwd, welke functioneert als hoofdlocatie van Wolter Koops. Het moderne logistieke centrum heeft een oppervlakte van maar liefst  8,4 hectare en bestaat uit onder andere uit kantoren, een onderhoudsfaciliteit voor vrachtwagens (20 poorten) en een warehouse/crossdockingcentrum van 15.000m2. 

Wuestman Projectinrichting heeft het nieuwe logistieke centrum voorzien van kantoorinrichting. Allereerst is er een ontwerp gemaakt door de interieurarchitect van Wuestman Projectinrichting. Vanuit het gemaakte inrichtingsconcept is de invulling gegeven aan het nieuwe gebouw. Er is gekozen voor een heldere, open en transparante kantooromgeving, waarbij de logistieke werkprocessen centraal zijn gezet. In de ontvangsthal is een ontvangstbalie aangebracht en zijn een aantal spreekkamers en vergaderruimten gerealiseerd. Daarnaast zijn er diverse spreekkamers, vergaderzalen en ontmoetingsruimten in het nieuwe logisiteke centrum voorzien van nieuwe kantoorinrichting en heeft Wuestman Projectinrichting de werkplekken mogen leveren. 

Het resultaat is een prachtige en prettige werkomgeving voor alle betrokkenen van het familiebedrijf. Zowel voor klanten, leveranciers als voor het eigen personeel is de nieuwe locatie een perfecte locatie om dagelijks  uitstekend te kunnen opereren.

Meer informatie over dit project of uw kantoorinrichting ook door Wuestman Projectinrichting laten verzorgen? Neem vandaag nog contact met ons op via telefoonnummer 0341-462089, e-mail projectinrichting@wuestman.nl of vul links het formulier in.