Document Solutions - Advies

Advies

De selectie van jullie ultieme oplossing

Met Document Solutions gaan we voor efficiënt documentbeheer. Onze professionals gaan dan ook graag voor je aan de slag om een soepele workflow in de dagelijkse verwerking van jullie documenten te realiseren. We geloven namelijk dat jij en je collega's meer werkplezier zullen ervaren als documenten moeiteloos verwerkt worden. Voor het efficiënt verwerken van documenten zijn uiteenlopende oplossingen verkrijgbaar, die onze professionals graag voor je uiteenzetten in een persoonlijk advies. Met hun jarenlange ervaring en verregaande expertise zorgen zij voor de meest ultieme oplossing voor jullie werkomgeving. In het advies laten onze professionals je graag zien hoe kosten verlaagd kunnen worden en de productiviteit in de werkomgeving verhoogd kan worden. Meer weten? Maak een afspraak en ontvang een vrijblijvend advies voor jullie eigen werkomgeving.

Doel in ons advies is enerzijds de productiviteit binnen jullie werkomgeving te verhogen en anderzijds jullie kosten van documentenbeheer te verlagen. De productiviteit verhogen we door slimme en efficiënte tools te introduceren die de verwerking van jullie documenten makkelijker en plezieriger maken. Zo bieden we efficiënte tools voor het opslaan, produceren, zoeken en wijzigen van jullie documenten. Door het soepel laten verlopen van jullie documentenstromen, zorgen we dat de indirecte kosten verlaagd worden. Naast de indirecte kosten, gaan we ook graag voor aan de slag met het verlagen van jullie directe afdrukkosten. We werken hiervoor samen met de allerbeste leveranciers van multifunctionele systemen, waaronder Konica Minolta, Kyocera en HP. Dankzij onze marktpositie beschikken we bovendien over de scherpe inkoopprijzen, zodat we voor jullie organisatie het meest gunstige voorstel kunnen maken. In ons advies werken we het graag voor je uit.

Met een QuickScan inventariseren we graag jullie huidige documentenbeheer. Afhankelijk van je project kan dit een analyse van jullie werkwijze zijn en/of een analyse van jullie huidige afdruksystemen zijn. Met de inventarisatie van jullie werkwijze onderzoeken we welke tools van toegevoegde waarde zijn om jullie documentenbeheer te optimaliseren. Zo kijken we bijvoorbeeld hoe jullie documenten vervaardigd worden, gedigitaliseerd en gearchiveerd worden. Ook kijken we hoe jullie omgaan met documentbeveiliging en de privacy van persoonsgegevens. In de analyse naar jullie huidige afdruksystemen nemen we het printen, kopiëren en scannen onder de loep. We inventariseren het afdrukvolume van jullie verschillende afdelingen, de verhouding in kleuren- en zwart-wit afdrukken en de afwerking die nodig is om jullie documenten te vervaardigen. Verder kijken we naar jullie vaste afdrukkosten en hoeverre die overeenkomen met de werkelijkheid. Met deze praktische analyse brengen we tenslotte een persoonlijk en toepasbaar advies voor uit voor jullie organisatie. 

Benieuwd in hoeverre je de kosten kunt verlagen van jullie documentbeheer? We voeren graag een QuickScan voor je uit, zodat we een advies voor jullie organisatie kunnen uitbrengen. We laten graag zien hoe jullie werkzaamheden makkelijker er plezieriger kunnen uitvoeren en waar kosten gereduceerd kunnen worden. Neem contact met ons op door het formulier op deze pagina in te vullen of ons te bellen via 0341-462087. Onze specialisten staan voor je klaar. 

Info
Jan Verboom
salesmanager
CAPTCHA